Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozpočet

Rozpočet

Kontakt

Obec Poříčí nad Sázavou

Sázavská 57 
257 21 Poříčí nad Sázavou 
Č.Ú. 320105389/0800
IČ 00232513

Tel.: +420 317 779 415
Mgr. Jan Kratzer - starosta
Datová schránka: irubi8b
Facebook: Obec Poříčí nad Sázavou

obec@poricinadsazavou.cz

Navigace

Obsah

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

  • 1. Název
    Obec Poříčí nad Sázavou
  • 2. Důvod a způsob založení
    Obec Poříčí nad Sázavou vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
    Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
  • 3. Organizační struktura
  • 4. Kontaktní spojení
    Sázavská 57
    257 21 Poříčí nad Sázavou
    Telefon: +420 317 779 415
    E-mail: obec@poricinadsazavou.cz
    WWW: www.poricinadsazavou.cz/
    ID Datové schránky: irubi8b
    • 4.1 Kontaktní poštovní adresa
      Sázavská 57
      257 21 Poříčí nad Sázavou
    • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
      Sázavská 57
      257 21 Poříčí nad Sázavou
    • 4.3 Úřední hodiny
      pondělí7:30 - 11:3012:30 - 17:00ÚŘEDNÍ DEN
      středa7:30 - 11:3012:30 - 17:00ÚŘEDNÍ DEN
    • 4.4 Telefonní čísla
      +420 317 779 415
    • 4.5 Adresa internetové stránky
      www.poricinadsazavou.cz/
    • 4.6 Adresa podatelny
    • 4.7 Elektronická adresa podatelny

      obec@poricinadsazavou.cz

    • 4.8 Datová schránka
      ID Datové schránky: irubi8b
  • 5. Případné platby lze poukázat
    Č.Ú.: 320105389/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
  • 6. IČO
    00232513
  • 7. Plátce daně z přidané hodnoty
    DIČ: CZ00232513
  • 8. Dokumenty
  • 9. Žádosti o informace

    Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

    • ústně – v kanceláři úřadu
    • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
      Obecní úřad Poříčí nad Sázavou
      Sázavská 57
      257 21 Poříčí nad Sázavou
    • e-mailem: obec@poricinadsazavou.cz
    • elektronickým podáním: obec@poricinadsazavou.cz
    • telefonicky na tel. čísle: +420 317 779 415

    Pracovní doba

    pondělí 7:30 - 11:30 12:30 - 17:00
    úterý 7:00 - 11:30 12:30 - 15:30
    středa 7:30 - 11:30 12:30 - 17:00
    čtvrtek 7:00 - 11:30 12:30 - 15:30
    pátek 7:00 - 12:30

    ÚŘEDNÍ DNY JSOU PONDĚLÍ A STŘEDA.

    Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

     

    Lhůty

    • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
    • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
    • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
    • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
    • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
    • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
    • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
    • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
    • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

    Termíny

    • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
    • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

    Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

    Kdo může o informaci požádat

    • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

    Kdo informaci poskytne

    • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

    Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

    • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
    • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

    Další omezení práva na informace

    • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
      1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
      2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
      3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
    • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
      1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
      2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
      3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
    • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
    • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
      1. probíhajícím trestním řízení,
      2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
      3. plnění úkolů zpravodajských služeb
      4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
      5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
      1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
      2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
      3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
      4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
      5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

    Jak se o informaci žádá

    Žádost o poskytnutí informace se podává

    1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
    2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

    Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

    Co musí písemná žádost obsahovat

    • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
    • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
    • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
    • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
    • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
    • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
      1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
      2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
      3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

    Jaký bude postup povinného subjektu

    • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
    • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
      1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
      2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
    • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

    Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

    • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
    • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

    Komu se odvolání posílá

    • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

    Kdo o odvolání rozhodne

    • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
    • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
    • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
  • 10. Příjem podání a podnětů
    Podatelna
  • 11. Předpisy
    • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

      Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

      • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
        (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
      • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
        (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
      • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
        (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
      • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
      • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
      • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
      • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích
      • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
      • Platné obecně závazné vyhlášky
      • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce zde
    • 11.2 Vydané právní předpisy
      Obec Poříčí nad Sázavou vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
      Úřední deska, Sbírka právních předpisů
  • 12. Úhrady za poskytování informací
    • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

      K vyrovnání nákladů spojených s poskytnutím informace se stanoví ceny, vyhlašované sazebníkem. Sazebník je aktualizován vždy při změně cen tak, aby účtované náklady nepřesáhly skutečné náklady úřadu. Sazebník se vztahuje na žádosti podané ústně a písemně.

      Sazebník úhrad nákladů: klikněte zde.
    • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
      Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 13. Licenční smlouvy
    • 13.1 Vzory licenčních smluv
      Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
    • 13.2 Výhradní licence
      V současné době nejsou pro Obec Poříčí nad Sázavou poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
  • 14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím

    Výroční zpráva o poskytování informací na rok 2019 Staženo: 444x | Datum vložení: 03.03.2020

    Výroční zpráva o poskytování informací na rok 2020 Staženo: 215x | Datum vložení: 16.03.2021

    Výroční zpráva o poskytování informací na rok 2021 Staženo: 27x | Datum vložení: 25.04.2022

    Závěrečný účet DSO Javorník za rok 2020 Staženo: 83x | Datum vložení: 27.09.2021

  • Poskytnuté informace

    INFORMACE POSKYTNUTÉ V ROCE 2021

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že obec zprávu o technickém stavu budovy čp. 96 nezpracovává.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. byli jmenovaní odkázáni na podrobné plnění rozpočtu na webu obce.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že obecní úřad není kompetentní k posouzení technického stavu lávek přes Konopišťský potok.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že kritéria výběru DA jsou dána vyhláškou č. 35/2007 Sb. V části dotazu směřujícího k účelu pořízení a očekávané ceny bylo odkázáno na Poříčský zpravodaj.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že o nájemnících v budově KLENOTY bude rozhodováno podle zákona.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že provoz SDH stojí obec 0 Kč.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. o sdělení budoucích provozních nákladů budovy KLENOTY bylo sděleno, že zákon č. 106/99 Sb. se nevztahuje na poskytování budoucích informací.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. o seznamu všech žádostí o dotace za poslední tři roky a informace o jejich stavu byli jmenovaní odkázáni na zápisy ZO a Poříčský zpravodaj, obojí dostupné na webu obce.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. o vyplacené cestovné byli jmenovaní odkázáni na podrobné plnění rozpočtu na webu obce.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že hodnota podílu v DSO Javorník je řešena zákonným způsobem.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že výběr Ing. Luďka Tesaře proběhl podle zákona a hlavním kritériem byla jeho špičková odbornost a vynikající renomé.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že správnost předložených analýz Ing. L. Tesaře mají vyhodnocovat především oni jako zastupitelé.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že v popisovaném úseku místní komunikace V Koutech se žádné opravy neprováděly.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. o informace týkající se nákladů na pandemii covid-19 byli jmenovaní odkázáni na podrobné plnění rozpočtu na webu obce.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že retardéry v ulicích Pod Lutovem a V Koutech byly odstraněny na základě rozhodnutí rady obce kvůli jejich špatnému technickému stavu.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že Ing. Tesařovi nebylo nutné pro zpracování analýzy hospodařené obce poskytnout žádné podklady.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. bylo sděleno, že obec v letech 2019 a 2020 žádným fyzickým ani právnickým osobám neposkytla žádné jednorázové finanční plnění nad rámec uzavřených smluvních vztahů.

    Na jejich žádost A.L. a M.S. byly jmenovaným zaslány všechny faktury za právní služby v letech 2018-2020, všechny zápisy z rady obce, všechny smlouvy se společností SB s.r.o. za posledních 8 let, všechny výpisy z bankovních účtů od 1.8.2020 a všechny darovací smlouvy za rok 2020.

    Na žádost A.J. bylo sděleno, že Oú neeviduje informaci, kdo úřadu předal fotografie A.J., jak kácí strom.

    Na jejich žádost bylo A.L., M.P. a M.S. sděleno, že smlouva se společností Marius Pedersen a.s. jim již byla poskytnuta na základě jejich předchozích žádostí.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. byla jmenovaným poskytnuta smlouva se společností Marius Pedersen a.s. včetně dodatků.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. bylo jmenovaným sděleno, že k datu podání žádosti nebyla žádná úhrada za 1. etapu díla KLENOTY provedena, faktura nebyla vystavena.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. bylo jmenovaným poskytnuto rozhodnutí o poskytnutí dotace MMR na modernizaci školní kuchyně.

    Na jejich žádost byla A.L., M.P. a M.S. poskytnuta faktura za stavební práce v základní škole, ve věci dotace MMR na modernizaci školní kuchyně byli odkázáni na veřejný zdroj. Faktury.

    Na jejich žádost bylo A.L., M.P. a M.S. sděleno, že obec žádnou akci "parkoviště v ulici Potoční - u ZŠ" nerealizovala.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. byl jmenovaným zaslán rozsudek NSS ve věci sporu se společností VETA-INVESTMENT s.r.o. Rozsudek NSS.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. bylo jmenovaným sděleno, že PD na zpevnění odstavné plochy v Potoční ulici se nevypracovávala, stejně tak GP. Dílo bylo hrazeno z obecních prostředků. Byla poskytnuta nájemní smlouva s majitelem pozemku.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. byla zaslána faktura za právní služby při zastupování obce ve sporu s developerskou společností VETA-INVESTMENT. Faktura NSS.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. byl zaslán seznam automobilů, které vlastní obec. Kniha jízd.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. byla zaslána rozpočtová opatření za roky 2020 a 2021.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. byly zaslány faktury dle smlouvy o dílo mezi obcí a SB s.r.o. na projekt KLENOTY včetně příloh dokládajících odsouhlasení provedených prací.

    INFORMACE POSKYTNUTÉ V ROCE 2022

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. byly poskytnuty zápisy ze zasedání rady obce za období 10.1.-6.4.2022 a 18.3.2021-9.1.1.2022.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. bylo poskytnuto vyúčtování energií v čp. 96 včetně informace, jakým způsobem jsou náklady za společné prostory rozúčtovány na jednotlivé nájemníky.

    Na jejich žádost byly A.L., M.P. a M.S. předány údaje o mzdách a odvodech všech zaměstananců obce za požadované období v rozpisu dle měsíců.

    Na jejich žádost A.L., M.P. a M.S. byl předán seznam vedených pohledávek k 31.10.2021.

    Na jejich žádost bylo M.B. a D.B. sděleno, že obec v současné době nevyhlašuje záměr prodeje ani pronájmu pč. 3017/4 a 3155/2.

    Na jejich žádost bylo A.L., M.P. a M.S. sděleno, že starosta obce, radní ani jiný zastupitel neobdržel za roky 2020, 2021 a 2022 žádnou mimořádnou odměnu.

  • Popisy úkonů orgánu veřejné moci - životní situace
    Návody pro řešení životních situací
  • Formuláře

    Návrh na zrušení trvalého pobytu (formát.doc, 163,5 kB) Staženo: 743x | Datum vložení: 11.10.2015

    Oznámení o znečišťování ovzduší (formát.doc, 26 kB) Staženo: 731x | Datum vložení: 11.10.2015

    Přihlášení k poplatku za psa (formát.doc, 95,5 kB) Staženo: 772x | Datum vložení: 11.10.2015

    Ustanovení zvláštního příjemce (formát.doc, 37 kB) Staženo: 798x | Datum vložení: 11.10.2015

    Žádost o povolení káceni dřevin rostoucích mimo les (formát.doc, 76,5 kB) Staženo: 787x | Datum vložení: 11.10.2015

  • Opravné prostředky

    Co když orgán žádosti nevyhoví

    Odvolání

    • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
    • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
    • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
    • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
    • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

    Stížnost

    • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
      1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
      2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
      3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
      4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
    • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
    • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
      1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
      2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
    • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
    • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
    • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
    Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.